piatok 5. júla 2013

Wishlist #2 (& update Wishlistu #1)

Začiatkom apríla som publikovala na blogu svoj prvý wishlist. Prešli tri mesiace a okrem bilancie, čo z neho sa mi už podarilo zrealizovať, by som dnes chcela predovšetkým predstaviť produkty, po ktorých túžim aktuálne. Tu sú:



A-Derma Sensifluid je odličovacie mlieko na citlivú pleť a oči. S tými neviem, či to risknem, ale odličovanie tváre mliekom mám rada, aj keď dnes je to už pomerne oldschool systém. Okrem toho, A-Derma je značka zo skupiny Pierre Fabre, ktorá mi je prinajmenšom tak sympatická ako Avene,  a teda patrilo by sa niečo vyskúšať (zatiaľ som mala tú česť len s telovkou tejto značky). Po odličovacích olejoch nebude na škodu switchnúť naspäť na odličovacie mlieko.

Clarins Double Serum - mala som vzorku a súhlasím, po troch použitiach je predčasné jasať, ale ... jednoducho jasám. A chcem viac. Aj keď ma to bude stáť veľa, ale toto musím a budem mať. 

Make Up For Ever Smoky Lash - samozrejme v čiernej farbe. Otestovala som x riaseniek, ale od MUFE ani jednu, nastal čas to napraviť.

Clinique A Different Nail Enamel for Sensitive Skins - síce nerozumiem tomu označeniu laku na nechty pre citlivú pokožku, ale... prečo nie? Zatiaľ si nie som istá, ktorú farbu si vyberiem, ale keďže Clinique je jedna z mojich top značiek, lak na nechty od nich chcem mať určite vo svojej lakotéke. 

L`Oréal Revitalift Laser Renew - dlho som nemala krém na tvár z drogérky a na tento som čítala na blogoch pozitívne recenzie, ktoré ma navnadili na jeho vyskúšanie (áno, som slabá a ovplyvniteľná blogmi... LOL)

Make Up For Ever Sens`Eyes - trochu risk z mojej strany, keďže mám svoje osvedčené chodníčky na poli očných odličovačov, ale otestovať tento konkrétny túžim už dosť dlho. Takže preto má svoje miesto na tomto wishliste.   

A teraz sa vrátim k prvému wishlistu. Produkty označené hviezdičkou som si už stihla zadovážiť. 


Skóre je 4:5, čo nie je žiadna veľká sláva, ale vysvetlím. Z dvoch make-upov som dala prednosť tomu od YSL, recenziu nájdete tu, ten od Lancôme ostáva "v poradí". Na očné tiene a lícenky mám taký malý no-buy, kým nespotrebujem nejaké veci, takže Stila paletka a lícenka sú momentálne tak trochu mimo hru. U Sally Hansen mi robí problém dostupnosť, v DMke tento konkrétny výrobok nepredávajú a feelunique sa rozhodli, že do SR laky na nechty neposielajú (áno, už som im poslala nahnevaný e-mail). Maska od Clinique bude, ale buď zo zahraničia alebo keď sa dostanem po nejaký zľavový kupón, v parfumérii ju majú neskutočne predraženú. 


Riasenku od Clinique som začala používať tento týždeň, keď sa s ňou zžijem, bude určite recenzia. Krém na ruky Roger et Gallet som na blogu už spomenula (napr tu a tu), ale žiadny hit to nie je, som pomerne sklamaná. Stylingový vosk Fekkai som ešte neotvorila (juj, ale láka ma), takže sa k nemu neviem zatiaľ vyjadriť.

A čím ste si urobili radosť v poslednej dobe vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.