pondelok 13. februára 2017

Nákupný tip: E-shop Sephora.cz

Od spustenia českého e-shopu parfumérie Sephora už prešlo viac ako šesť mesiacov, no ja som sa k svojej prvej objednávke dostala až pred pár dňami. Doteraz sa vždy vyskytli nejaké iné, prioritnejšie nákupy a za ďalšie, nechcela som nakupovať za plnú sumu a čakala som, kedy sa objaví nejaký kód sľubujúci 20% zľavu. To sa stalo vrámci blížiaceho sa sviatku sv. Valentína, a tak som hneď v prvý deň akcie neváhala, zasadla za notebook a dala dokopy malú objednávku.


O jej obsahu napíšem v záverečnej časti článku, nie je totiž tým najpodstatnejším bodom. Chcela by som sa viac zamerať na samotnu zákaznícku skúsenosť. Objednávku som poslala v utorok večer okolo pol desiatej. Pri napĺňaní virtuálneho košíka som nenarazila na žiaden problém, akurát ma zamrzelo, že nemali práve na sklade mini balenie hydratačnej masky Glamglow, ktorú som už dávnejšie túžila vyskúšať a do plného balenia sa mi pri jej cene naslepo ísť nechce.

Tesne pred platením som do na to určeného políčka zadala kód, ktorý prešiel bez problémov a potom som pristúpila k platbe. K hodnote objednávky sa ešte pripočítalo poštovné, ktoré do SR stojí 149 českých korún, pričom sa jedná o dovoz kuriérskou službou DPD a zásielka sa dá sledovať na príslušnej stránke. Hodnota poštovného teda trochu zvýšila celkovú cenu nákupu, ale so spomínanou zľavou sa to stále oplatilo.

 
Ihneď po zaplatení (VISA kartou priamo na stránke) na mňa vybehla ďalšia obrazovka s otázkou, či si želám založenie zákazníckej karty. Totiž, ak objednávajúci už vernostnú kartu vlastní, má možnosť jej číslo uviesť pri zakladaní zákazníckeho konta v e-shope a tak môže kumulovať body za nákupy v kamenných predajniach aj na stránke. Ja som takúto kartu nemala, a tak som s jej založením súhlasila a hneď sa mi načítali body za uskutočnený nákup.

Medzitým som e-mailom dostala potvrdenie o uskutočnenej objednávke. Na moje prekvapenie hneď na druhý deň ráno okolo desiatej mi prišiel ďalší e-mail s informáciou, že moja zásielka je pripravená na odovzdanie kuriérovi a následne e-mail obsahujúci faktúru. Musím povedať, že tá rýchlosť vybavenia objednávky ma až šokovala (v dobrom samozrejme). V správe sa nachádzal aj odkaz na sledovanie zásielky na stránke prepravnej služby, ale prvá informácia o jej pohybe sa tam objavila až podvečer. Potom to už išlo veľmi plynulo. Večer české depo a informácia o presune balíčka smerom na Slovensko, skoro ráno slovenské depo a odovzdanie zásielky kuriérovi. Potom e-mail od prepravnej spoločnosti o približnom čase doručenia (v rozmedzí jednej hodiny). Ja som si dala balíček doručiť do práce a kuriér ho doniesol ešte skôr ako v avizovanom čase.


Z rôznych e-shopov objednávam už roky a musím povedať, že toto bola jednoznačne najlepšie zabalená zásielka zo všetkých. Vonkajší kartón chválim predovšetkým za to najjednoduchšie otváranie, pri ktorom som nepotrebovala žiadny ostrý predmet a za elegantné vnútro v korporátnych sephoráckych farbách. V kombinácii s červeným hodvábnym papierom ma to ohromilo. Ešte viac ma ale dostala vnútorná krabica s magnetickým zatváraním (to je tá na úvodnej fotografii). Vnútri ďalšia nálož červeného papiera a pod ním moje objednané produkty.

Až na jeden pochádzajú všetky od značky Sephora. Tou výnimkou je pumpička na make-up od NARSu, ktorú som chcela použiť na môj make-up Bobbi Brown (o peripetiách s ním som písala tu), riskla som to, ale bohužiaľ veľkostne nesedí. Pumpičku som odložila a možno si k nej časom prikúpim aj príslušný make-up (ehm). Z privátky Sephora som si kúpila Liquid Moisturizing Skin Concentrate, čo je podobný typ produktu ako Turnaround Revitalizing Lotion od Clinique, o ktorom som písala v predchádzajúcom článku, teda hybrid medzi pleťovým tonikom a sérom. Krém Instant Moisture + sa už na blogu objavil pod predchádzajúcim názvom a v inom obale. Jeden kus som objednala pre moju sestru, ktorá si ho tiež zamilovala. Nové balenie krému chválim, to predchádzajúce mohutné nebolo vôbec praktické. Posledné dve položka radím do kategórie "srandičky, ktoré môžu prekvapiť" - špachtľa na nanášanie pleťovej masky a vatové tyčinky napustené odličovačom. Podobné som si doniesla z Berlína a je to pomerne praktická vec. K nákupu som ešte dostala päť vzoriek troch produkov, ktoré poputujú do mojej rezervy k rubrike Prvé dojmy.


Celkovo som s priebehom tohto nákupu veľmi spokojná, ba priam môžeme hovoriť o nadšení. Ak by som predsa mala nájsť nejaký priestor na zlepšenie, tak stránka je síce prehľadná a dobre sa po nej naviguje, ale je vidno, že je preložená z francúzštiny - na niektorých podstánkach ešte ostal pôvodný text, a to nevyzerá úplne profesionálne. No a druhý bod sa týka poštovného. Pri zásielke vrámci ČR pri hodnote nákupu nad 1 500 Kč je poštovné zadarmo, my na SR musíme poštovné platiť, nech je hodnota zásielky akákoľvek vysoká. To trochu znižuje výhodnosť nákupu. Ale chápem že pri značkách doteraz na Slovensku nedostupných zákazníci na zopár eur poštovného asi prihliadať nebudú a objednajú tak či tak.

A pre tých, ktorí môj dnešný dlhočizný nákupný článok prečítali až do konca, tu mám spomínaný zľavový kód - CZ20LIP, ktorý platí do nedele 19. februára 2017. Do komentárov mi potom môžete napísať, čo ste si objednali. Prípadne ak ste už na Sephora.cz nakupovali, podeľte sa o svoju zákaznícku skúsenosť, rada si o tom prečítam.
 

8 komentárov:

  1. Ja som z ceskej Sephory uz objednavala opakovane a zatial len dobre skusenosti. Ale vzdy ma trochu prekvapi, ked niekto pise o tom postovnom - zatial ani raz mi ziadne postovne neuctovali, ani na SK. Rozmyslm, mozno je to tym ze som si kartu zakladala na prazskej pobocke, alebo neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda, to su vyhody :) ja som uvazovala, ze si to dam poslat do CR (otcovi do prace), co by bolo zadarmo, ale naco to komplikovat, ze ano.

      Odstrániť
  2. Zo Sephory som ešte neobjednávala, no chystám sa na to. :)
    Dobrý článok, pekne si mi v ňom objasnila samotný nákup.

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite daj vediet, co si si objednala, ja celkom rada ocumujem cudzie nakupy ;)

      Odstrániť
  3. Clanok super, zatial som neobjednavala, ale chystam sa, len cakam kym ma nakompne nejaky produkt :-) ktory budem musiet mat :-) ale tento zlavovy kupon je tiez super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som strasne dlho chcela tu lotion, v kamennej Sephore bola stale vypredana :-/ tak dufam, ze splni ocakavania.

      Odstrániť
  4. Super tip :), vôbec som nevedela, že Sephora má e-shop, aj keď pre mňa v českom nič zaujímavé, ale pozrela som francúzsky a tam majú moju milovanú Fresh, aj keď s nekresťanským poštovný, ale aspoň nejaký spôsob ako sa k nim v EU dostať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To postovne z fr. Sephory je hroza... tiez som si tam nasla par zaujimavych veci. Ale zas oni maju casto 20% ci dokonca 25% dole a pri vacsej objednavke sa to potom moze oplatit aj s postovnym.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.