pondelok 27. februára 2017

Spotrebované produkty - február 2017

Február je síce najkratší mesiac v roku, táto skutočnosť sa však v počte spotrebovaných produktov nijako neodrazila a ten sa zastavil na čísle desať.


V úvode vybavím dvojicu, ktorú v tejto rubrike stretávame pravidelne - tekuté mydlo na ruky L`Occitane Bonne Mere (500 ml) a Clinique Bottom Lash Mascara (2 ml). Sú to moji dlhoroční miláčikovia a z oboch už mám doma ďalšie balenia.

Durance Fleur d`Oranger (10 ml) - táto eau de parfum (viac o nej tu) voňala úplne úžasne, ale to balenie s gulôčkvým aplikátorom bolo nanič. Potom som ju preliala do cestovného flakóna a používateľský komfort vzrástol o 100%. Sklamala ma ale krátka výdrž vône na pokožke, preto si ju už druhý raz nekúpim.

Hydratačné telové mlieko A-Derma (400 ml) bolo síce ľahké svojou až gélovitou konzistenciou, ale dostatočne výživné, aby vyhovelo potrebám mojej suchej zimnej pokožky. A zamilovala som si aj jeho čistú vôňu, ktorá sa držala nielen na tele, ale aj na pyžame a perinách. Písala som o ňom tu a určite si ho kúpim znova.

Krém na ruky s 20% podielom masla karité od L`Occitane (75 ml) mi zachraňoval ruky počas zimného obdobia. Predstavila som ho v tomto článku. Používala som ho ako "nočný" krém na ruky, a to nielen ja, ale aj môj muž (ale to už je čo povedať, lebo pre neho bola doteraz krémovacím maximom modrá Nivea). Toto balenie bol narodeninový darček pre zákazníkov, ale nemám problém si ho kúpiť aj za vlastné (ako tomu bolo už v predblogových časoch).

OGX Nourishing Coconut Milk Shampoo (385 ml) mi zo začiatku vyhovoval, hoci výživný, vlasy mi nezaťažoval. Postupne sa mi ale z neho začali tvoriť lupiny, takže som si od neho dala pauzu a potom som ho striedala s protilupinovými šampónmi, preto mi vydržal takmer rok. Tento druh už si znovu nekúpim, ale ak narazím na iný šampón od tejto značky vhodnejší pre môj typ vlasov, rada ho vyskúšam.

Aj balzam na pery Labello Med Protection SPF 15 (4,8 g / 5,5 ml) bol darčekom k nákupu. Bol fajn, neurazil, ale ani nenadchol. Neuvažujem o kúpe, ale ak by som ho opäť pri nejakej príležitosti dostala, prečo nie.

Žiletky Nivea Protect & Shave (3 ks) kúpené v Nemecku som si šetrila, ale prišial deň, kedy som vyhodila poslednú z nich, a tak je treba ich nejako zhodnotiť. Síce sa mi spočiatku zdali až priveľmi ostré, ale zvykla som si a nakoniec som si ich obľúbila. U nás sú (zatiaľ) nedostupné, ale pri najbližšej návšteve Rakúska, kde sa predávajú, si určite aspoň jedno balenie zaobstarám.

A na záver tu mám dvoch nespotrebovancov. Marionnaud celulózová hubka  je už zrelá na vyhodenie, ešte jednu mám v rezerve a ďalšie balenie si určite kúpim, pretože je ľahko dostupné a praktickéDermacol Express odlakovač (120 ml) nevyhadazujem, ale vrámci výmeny ho posúvam kolegyni. Ona mi nedávno priniesla odlakovač, ktorý nesadol jej (ešte o ňom na blogu bude reč), a ja jej dávam tento. Pre mňa to síce bol prepadák, ale ona ho vraj rada skúsi. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.