štvrtok 16. februára 2017

RECENZIA: Relaxačný telový peeling a balzam od Yves Rocher

Rad telovej kozmetiky Plaisirs nature od Yves Rocher sa nedávno opäť rozrástol o nové kombinácie vôní - lotosový kvet a šalvia, kvet tiaré a ylang-ylang a mandarínka a cédrové drevo. Ja sa dnes ale zameriam na dva produkty s prívlastkom "relaxačné" a s kombináciou kvet pomarančovníka, levanduľa a petit grain, ktoré mi pribudli cez Vianoce.


Hlavnými zložkami telového peelingu sú repkový olej, cukor a maslo karité. Kto by ale čakal, že po otvorení téglika narazí na olej, v ktorom budú plávať kryštáliky cukru, bude prekvapený. Tento peeling sa vyznačuje kompaktnosťou a veľmi nepovolí ani vplyvom tepla ľudských rúk. Treba ho jednoducho rozryť a postupne naberať na prst zodpovedajúce množstvo. Kryštáliky cukru nachádzajúce sa v hmote nie sú veľmi početné a topia sa na pokožke dosť rýchlo, pocitovo sa mi zdá, že sa tak deje ešte pred tým, ako sa stihnem dôkladne vydrhnúť. Olejový základ spôsobuje, že na pokožke zostane výrazný povlak, a to aj po opachnutí vodou. Mne v aktuálnej časti roka vyhovoval, neviem ale, či by mi bol rovnako príjemný aj v lete. Upozorňujem, že po použití tohto produktu ostáva veľmi klzká vaňa, tak pozor na úrazy. Jednoznačne najsilnejšou stránkou tohto telového peelingu je kombinácia esenciálnych olejov z kvetu pomarančovníka, levandule a petit grain (listov a vetvičiek pomarančovníka), ktoré dávajú charakter aj celkovému vyzneniu vône. Pre mňa je pomarančovníkový kvet jedna z najkrajších vôní vôbec a jeho spojenie s levanduľou na mňa má neuveriteľne upokojujúci efekt. Hoci vôňa je to pomerne intenzívna, pri frekvencii použitia raz do týždňa sa jej akurát nasýtim a potom sa na ňu opäť teším. Ostáva na pokožke až do druhého dňa, samozrejme postupne slabne. 


Keďže olejový peeling pokožku tela krásne vyživí a obalí charakteristickým povlakom, nie je úplne nutné následne ju ešte natierať telovým balzamom. Ja som to predsalen robila, jednak preto, že oba produkty som dostala spolu a navyše pri mínusových teplotách som sa mierne obávala, ako dlho spomenutý povlak vydrží. Tento balzam je už na pohľad tuhý, ale manipuluje sa s ním výborne. Aj preň je charakteristické pomerne intenzívne spojenie troch éterických olejov. Napriek svojej hutnej textúre sa do pokožky vpije rýchlo a nie je tak mastný ani lepivý, ako by sme podľa typu produktu mohli očakávať. Jedna výhrada by možno mohla zaznieť k malému formátu balenia, ale momentálne pri jeho frekvencii používania raz do týždňa nemá šancu sa mi rýchlo minúť.

Na tejto dvojici produktov je fajn, že môžu bez problémov fungovať samostatne - kto sa nerád natiera po sprche alebo kúpeli, tomu bude vyhovovať, že peeling túto "prácu" urobí za neho. A naopak, kto neholduje peelingom, ale preferuje telové mazadlá, ten svoju pozornosť obráti k balzamu.  Alebo potom ako ja, používať ich spolu, aby jeden podporoval druhý, pretože spolu fungujú fantasticky aj na moju zimnú krokodíliu kožu.

2 komentáre:

  1. Tie obaly sú krásne, určite ti zdobia kúpeľňu. Zaujal ma peeling, vyzerá byť super na suchú pokožku. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, obaly su podarene a tyka sa to aj ostatnych z tohto produktoveho radu. Tento peeling na suchu pokozku urcite odporucam :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.