pondelok 9. marca 2015

PRVÉ DOJMY: La Roche-Posay, DermoXEN, Biotherm, L`Occitane

V krátkom čase som absolvovala ďalšiu porciu testovania a dnes vám prinášam jej výsledky.


La Roche-Posay Rosaliac CC Cream (1,5 ml) - kompletný zjednocujúci korekčný denný krém
Popis: Zakrýva a koriguje všetky typy začervenania. SPF 30. Vhodný pre citlivú pleť so sklonom k všetkým typom začervenania, občasnému alebo trvalému, rozsiahlemu alebo lokalizovanému. Univerzálny odtieň, ktorý splynie s prirodzene svetlou a stredne tmavou pleťou a trvalo zakryje a koriguje všetky odtiene začervenania. Ľahko sa aplikuje, nezanecháva stopy. Pleť je hydratovaná a vyzerá zjednotene. Začervenenie sa javí viditeľne korigované. Osviežujúca nemastná textúra. Nekomedogénny. (Zdroj)
Prvé dojmy: Univerzálny odtieň? Tak sme sa zasmiali... Ale predsa len som to riskla, v deň, keď som nemala na programe žiadne "pochôdzky". Na tvári to nebolo až také strašné ako na ruke, samozrejme rozdiel oproti krku a dekoltu asi o jeden odtieň, ale nebola som vyslovene oranžová. Okolo nosa mám trochu červené miesta, bohužiaľ nejaká korekcia ani zjednotenie pleti neprebehlo. Textúra nie je mastná, ale je dosť hustá a treba ju poriadne zapracovať do pleti. Pekne jemne vonia.


Kúpila by som si plné balenie (50 ml/ 15,75 EUR, rovnaký zdroj): Určite nie, univerzálny odtieň je podľa mňa hlúposť a ani ostatné vlastnosti ma nepresvedčili.

DermoXEN Detergente Intimo Proneem (8 ml) - intímne čistiace tekuté mydlo
Popis: Napomáha redukcii množenia baktérií a plesní počas menštruačného cyklu, v teplých a vlhkých ročných obdobiach, častých návštevách rizikových miest ako sú bazény, telocvične, fitness centrá, sauny a pláže. Olej z nimby a extrakt z propolisu udržiava hydratáciu sliznice. Vďaka svojmu pH rešpektuje prirodzenú kyslosť intímnych partií, predchádza tak drobným podráždeniam. (Zdroj)
Prvé dojmy: Gél bledožltej farby s jemnou ženskou vôńou. Používal sa príjemne, nevysušoval. Vzorka svojim objemom vystačila na päť použití.
Kúpila by som si plné balenie (200 ml/ 5,80 EUR, rovnaký zdroj): Som tomu naklonená; v tejto kategórii striedam značky Lactacyd a Saforelle, ale vrámci zmeny sa nebránim siahnuť aj po tejto (aspoň pre mňa) novinke.

Biotherm Skin Best Serum in Cream (1 ml) - sérum v kréme 
Popis: Účinné sérum v kréme s korektívnym účinkom pre jedinečný mladistvý vzhľad pleti; rozjasňuje, vyhladzuje, bojuje s príznakmi únavy, chráni pred voľnými radikálmi. Pre všetky typy pleti. (zdroj: www.biotherm.fr)
Prvé dojmy: Čo to je? Sérum? Krém? 2 v 1? Mne to zo všetkého najviac pripomenulo starú dobrú silikónovú bázu pod make-up - čoho dôkazom je aj dimethicone na peknom treťom mieste v zložení. Aj na pleti sa to správalo podobne, pozorovala som okamžité vyhladenie drobných vrások a nerovností pleti a tým pádom optické vylepšenie vzhľadu pleti. Prítomná je dosť silná vôňa, ktorá je bohužiaľ u tejto značky pravidlom. Vzorka mi vystačila na dve použitia.
Kúpila by som si plné balenie (30 ml / 32,49 - 41,45 EUR na www.heureka.sk): Nie, myslím si, že akákoľvek báza pod make-up s podobným zložením urobí rovnakú službu.

L`Occitane Brightening Moisture Cream (1,5 ml) - rozjasňujúci hydratačný krém
Popis: Ultrasvieži hydratačný krém s ľahkou gélovou textúrou ponúka trojitý efekt v boji proti vráskam, rozjasňuje pleť a zjadnocuje jej tón, čo je ideálna kombinácia pre dosiahnutie mladistvo vyzerajúcej pleti. Esenciálny olej zo slamienky stimuluje produkciu kolagénu, ktorý vypĺňa vrásky a spevňuje pleť. Výťažok zo sedmokrásky spolu s derivátom vitamínu C bojujú proti pigmentovým škvrnám a zjednocujú tón pleti. Novou zložkou je výťažok z kapucínky väčšej, ktorý vyhladzuje a vyrovnáva pleť a tak stimuluje prirodzenú schopnosť pokožky odrážať svetlo. (Zdroj: www.locctane.sk)
Prvé dojmy: Podobné vlastnosti ako predchádzajúci produkt, Vonia po sedmokráske, čo nie je veľmi príjemné. Namiesto rozjasnenia mal na mojej plati matný efekt, to ma dosť prekvapilo. Hydratácia skôr podpriemerná. Použila som ho 2x.
Kúpila by som si plné balenie (50 ml/ 51 EUR): Nie, vôbec ma nezaujal a za tú sumu si určite viem kúpiť krém, ktorý mi bude vlastnosťami vyhovovať lepšie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.