štvrtok 5. marca 2015

TOP 10: obľúbenci za menej ako 15 EUR

Pokračujem v úspešnej (aspoň podľa záujmu čitateľov) sérii a po produktoch do 5 a 10 EUR nasledujú obľúbenci za menej ako 15 EUR. Nie všetky mám aktuálne doma, ale urobila som aspoň názornú koláž, tak dúfam, že sa v tom dá vyznať.


V článku o očných krémoch som síce písala, že doteraz ma žiadny neuchvátil, napriek tomu teraz jeden pochválim. Je to upokojujúci a hydratačný očný krém od Avene. Práve preto, že nesľubuje hory-doly, ale ten základ, teda hydratovať a upokojiť očné okolie, zvláda na výbornú. Je taký obyčajný, až je skvelý.  

Bourjois Flower Perfection Powder - najemno mletý bledoružový púder obsahuje rozjasňujúce častice, preto je mojim favoritom na fixáciu korektora v očnom okolí. Ale zvláda aj T-zónu, aj keď úplným mastniačkam by som ho nedporučila, lebo nemá zmatňujúce účinky. Delikátna fialková vôňa spríjemňuje jeho používanie. Hoci je to sypký púder, jeho praktické balenie sa hodí aj do kabelky alebo na cesty.

Clinique Bottom Lash Mascara je už takým evergreenom tohto blogu. Hoci nie je vodeodolná, zo spodných rias neopadáva, neotláča sa, nerobí šmuhy a jej mini kefka je veľmi precízna. Dlho som sa nevedela rozhodnúť, či je to potrebná vec alebo skôr "imidžovka", ale potom sa mi stalo, že vyschla skôr, ako som si zaobstarala novú a zistila som, že som si veľmi zvykla na tú mini kefku a že s klasickou mascarou si spodné riasy nalíčim veľmi neobratne. Bohužiaľ, na Slovensku nie je v oficiálnej parfumérkovej distribúcii a tak vždy striehnem na e-shop s najlepšou ponukou.  

L`Oréal Lumi Magique - tento rozjasňovač sa môže smelo porovnávať s legendou od YSL. Ak vám sadne jeden z troch odtieňov dostupných v drogérii, vôbec by som s kúpou neváhala. Podrobnejšiu recenziu aj s tipmi na používanie nájdete tu.

L`Occitane Amande Shower Scrub je zatiaľ môj najobľúbenejší sprchový peeling. Páči sa mi na ňom všetko - úžasná vôňa mandlí, textúra želé a kúsky škrupiniek mandlí, ktoré bez podráždenia vyhladzujú pokožku. Jediné, čo sa mi až tak nepáči, je cena, ale pri tomto nákupe som využila zľavu 20%, tak to nebolo až také hrozné. 

Marionnaud Rouge Sorbet je ideálny pre rúžarky-začiatočníčky. (I keď ja som taká falošná začiatočníčka, dávnejšie som nejaké rúže mala, ale žiadna veľká sláva). Pery síce príliš nezafarbí, skôr ich len jemne natónuje, ale je veľmi komfortný, dobre sa nosí a nevysušuje ani v zime. Viac o ňom sa dočítate v tejto recenzii. Používam ho takmer denne, preto má veľkú šancu stať sa asi historicky prvým rúžom na pery, ktorý spotrebujem až do dna.

Max Factor False Lash Effect Mascara pre mňa osobne je tá najlepšia mascara z drogérie (a hoci na blogu sa veľa drogérkových mascár neobjavuje, bolo také obdobie v mojom živote, takže viem, o čom píšem). A to ani nie som nejaký fanúšik tejto značky. Ale komu česť tomu česť. Hrubá kefka s krátkymi plastovými hrotmi síce vo mne zo začiatku vzbudzovala obavy, ale ukázali sa ako neopodstatnené. Perfektne obalí riasy sýtou čiernou farbou, dodá objem a neduhy ako rozmazávanie či opadávanie sa jej vyhýbajú. Paradoxne, v klasickej drogérii stojí aj viac ako 15 EUR (čo je osobne pre mňa u tohto typu produktu strop), ale na internete som ju videla ja za osem.

A v drogérii ešte ostaneme s krémom Mixa Anti-wrinkle & Radiance Day & Night From Age 30. Keď som ho kupovala, nemala som veľké očakávania, a tým lepšie. Krém je hutný až balzamovitý, vonia neutrálne "lekárensky". Rozjasňujúce či protvráskové účinky som síce nezaznamenala, ale aj napriek tomu som si ho obľúbila, lebo moju pleť dostatočne hydtatoval a vyhovoval mi aj ako podkladový krém pod make-up. 

Do tejto cenovej kategórie spadajú aj laky na nechty OPI Nail Lacquer. Nie všetky si svojimi parametrami zaslúžia byť v tomto výbere, hlavne k tým trblietkovým mám výhrady, ale krémové zbožňujem. Menovite odtiene Big Apple Red, Malaga Wine, Gouda Gouda Two Shoes a You Don`t Know Jacques! Uznám, že v pomere kvalita a cena sa nájdu určite lepšie laky, ale táto značka ma jednoducho baví. A prenesiem sa aj cez to, že mi tak úplne nevyhovuje tvar štetca.

The Body Shop Hemp Hand Protector alebo aj zimný krém na ruky. Akonáhle som si zvykla na jeho špecifickú vôňu (pivnice), nebolo pre mňaa lepšieho krému na ruky a občas aj na nohy. Ruky sú po ňom jemné, hladke, vyživené. Keďže je pomerne mastný, radím si ním ruky krémovať až pred spaním. Ráno budú ako nové,


4 komentáre:

  1. L`Occitane milujem, no do konca života si budem trieskať hlavu o múr, že som si z Ameriky nedoniesla aspoň 2 fľašky mandľového spevňujúceho oleja, ktorý tam stál že 24 dolárov, a u nás stojí asi 35-40 eur ... evka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je cena eňo-ňuno.... ja síce na oleje veľmi nie som, ale tipujem, že môj obľúbený spevňujúci mandľový krém by v USA stál podobne....

      Odstrániť
  2. Ten Lumi od LOreal je docela fajn, taky ho mám :) YSL bych si už nekoupila, přijde mi, že ten ten efekt se té ceně prostě nevyrovná..

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.