pondelok 30. marca 2015

Spotrebované produkty - marec 2015

Marec - poberaj sa starec. Teda, aby som to parafrázovala, poberaj sa prázdny obal. A že ich bolo tento mesiac dosť, aspoň na moje pomery. (A už tuším, že apríl by sa mohol pohybovať v podobných číslach.)


Avene Hydrance Optimale Legere (40 ml) - ľahký hydratačný krém ako stvorený pre zmiešanú citlivú pleť (tú moju). Viac o ňom som písala tu. Aj v zimnom období mi stačil (aj keď priznajme, že táto zima nebola veľmi studená ani veterná). Používala som ho ráno a večer a dosť rýchlo sa mi minul. Celkovo som s ním bola spokojná a kúpila by som si ho znova.

Just Mallow Shower Foam (300 ml) - sprchovacia pena, ktorá sa dala využiť aj na holenie. Jemná, nevysušovala a každé jej použitie bolo veľmi príjemným zážitkom. Vydržala mi celú zimu (výrobca udáva 100 -150 použití, čo potvrdzujem). Ešte niekedy by som si ju rada kúpila, ale momentálne ma brzdí jednak cena a druhak, že mám ešte stále celkom dobrú zásobu sprcháčov.

Antipodes Aura (75 ml) - v prípade tejto pleťovej masky realita mierne zaostala za očakávaniami (viac v recenzii tu). Som rada, že som ju vyskúšala, nie to zlá maska, ale pre mňa ani ničím výnimočná, preto nemám dôvod kúpiť si ju znova.

Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils Baby Doll (5 ml) - podobný komentár ako na masku vyššie by sa mohol vzťahovať aj na túto mascaru. "Odfajknuté" z wishlistu (recenzia sa nachádza tu), ale nejaký extra dojem nezanechala. Pomer množstvo/cena tiež hovorí skôr v jej neprospech. A vydržala mi tri mesiace aj nejaký deň, čo je asi adekvátne spomenutému objemu, ale u mňa ďalšie mínus. Znovu si ju už nekúpim. 

Nasleduje skupina prázdnych obalov od produktov, ktoré kupujem opakovane a stojí za to si ich pripomenúť:

Avene Cicalfate (40 ml) - neviem, koľká je toto prázdna tuba od začiatku blogu, ale určite nie posledná, Teraz si dávam chvíľu od neho pauzu (skúšam podobnú masť od konkurencie), ale určite sa k nemu vrátim.. 

Frosch Mandelmilk Pflegeseife (500 ml) - toto tekuté mydlo na ruky je moje najobľúbenejšie z drogérie. Husté, krémové, s úžasnou mandľovou vôňou, ruky zanecháva jemné a stojí pár drobných.

Clinique Bottom Lash Mascara (2 ml) - must-have, už mám doma ďalšie balenie.

Sothys Hydradvance (15 ml) - tomuto darčeku k ošetreniu pleti sa vždy poteším, lebo je to jeden z mojich najobľúbenejších krémov. Ľahký, no zároveň s balzamovou textúrou, ktorá necháva na pleti úžasný zamatový pocit. Plné balenie je momentálne trochu mimo moje rozpočtové možnosti, ale veľmi rada by som si ho v budúcnosti zadovážila.

Na záver nie úplne spotrebované produkty, ktoré ale z rôznych dôvôdov vyhadzujem:

Garnier Neo (40 ml) - krémový antiperspirant z drogérky mal sľubný štart, ale čím dlhšie som ho používala, tým menej som s ním bola spokojná. V obale ešte ostala cca štvrtina produktu, ale nemám záujem ho doraziť, lebo je pre mňa momentálne úplne neúčinný. Uvažovala som, či mu dať ešte jednu šancu a kúpiť si ho v inej parfumácii, ale nejako nemám chuť to ani skúšať.

Figs & Rouge 100% Natural Balm (17 ml) - tento balzam na pery má ako dátum spotreby uvedený marec 2015 a keďže sa jedná o prírodný produkt bez konzervantov, nechcem riskovať. Som celkom rada, že sa ho zbavujem, lebo jeho účinky ma absolútne nepresvedčili. Hoci postupom času som si naň zvykla, zo začiatku ma po ňom štípali pery a hydratoval pomerne slabo. Dostala som ho ako darček, a druhý raz už by som ho nechcela (ani zadarmo, nieto aby som zaň ešte platila).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.