štvrtok 5. januára 2017

HAUL: Čo som dostala na Vianoce 2016

Týmto článkom oficiálne uzatváram rok 2016 na blogu. Aj keď som s jeho uverejnením váhala - predsalen patrí do kategórie "chválenkárskych" a to nie je úplne moja parketa. Ale presvedčilo ma, že minuloročný článok na podobnú tému sa umiestnil v TOP 10 najčítanejších, a tak predpokladám, že si nájde svojich čitateľov aj teraz. 


Kozmetický Ježiško sa uplynulé Vianoce naozaj vytiahol. Dostala som takmer všetko zo svojho posledného wishlistu a ešte aj niečo navyše. Jedným z vytúžených kúskov je set hydratačných produktov HydraQuench od Clarins v zložení krém, sérum a pleťová maska, ktorý dopĺňa kozmetická taštička.

Od Yves Rocher som okrem želaného relaxačného cukrového telového peelingu s parfumáciou pomarančovníkový kvet - levanduľa - petitgrain (= esenciálny olej z listov a vetvičiek horkého pomarančovníka) dostala aj príslušný telový balzam. 


A kvet pomarančovníka sa objavuje aj v ďalšom darčeku, ktorým bol set mini produktov Pure Fiji. Ten obsahuje prísadu do kúpeľa, telové mlieko, peeling, maslo a látkové ponožky. Podľa popisku je určený v prvom rade na pedikúru, ale určite niektoré produkty vyskúšam aj na pokožku celeho tela.


Najväčšia nádielka bola spojená s produktami Clinique. Nielen odličovací olej Take the Day Off, ale aj ďalšia Bottom Lash Mascara do zásoby a dve kozmetické taštičky v roztomilom dizajne s piatimi miniatúrami. Niektoré produkty poznám viac ako dôverne (tekutý čistič na pleť, emulzia DDML+ a mascara High Impact), zato mini verzie kvarteta očných tieňov All about Shadow Quad v neutrálnych farbách 02 Jenna`s Essentials a rúžu Long Last Soft Matte Lipstick v odtieni 51 Matte Plum sú pre mňa novinkami a veľmi sa na ich testovanie teším.

Zatiaľ som nezačala používať žiaden zo spomenutých produktov, no niektoré už mám pripravené na víkendové fotenie a potom sa do nich pustím. Ako prvá príde na rad dvojica od Yves Rocher nasledovaná dekoratívkou od Clinique a setom od Pure Fiji. Hydratačné trio od Clarins mám v pohotovosti, ak by bolo treba posilniť aktuálnu pleťovú starostlivosť.

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.