pondelok 16. januára 2017

RECENZIA: Mascara Sexy Pulp od Yves Rocher

Dnes sa spolu pozrieme na objemovú mascaru s názvom Sexy Pulp od značky Yves Rocher. Dostala som ju ako darček k prvému nákupu po registrácii do vernostného programu (písala som o ňom tu), čo mi padlo vhod, lebo som si ju chcela kúpiť aj tak (čiže som aspoň ušetrila).


Dizajnovo (obalom) by som ju zaradila niekam k maybelinkám, tvarom aj farebnou kombináciou by to celkom zodpovedalo. Akurát lesklý obal ju posúva od drogériových mascár minimálne o úroveň vyššie.

Veľkosť kefky môže trochu prekvapiť, hlavne v pomere k celkovej veľkosti mascary. Klasické štetiny sú zastrihnuté do tvaru presýpacích hodín. Pristupovala som k nej s rešpektom, lebo s týmto typom stačí trocha neobratnosti a zašpinené očné okolie je na svete. Nakoniec to boli zbytočné obavy, totiž farbiaca hmota je z tých suchších, a tak sa pri aplikácii mascary dostáva na neželané miesta (u mňa na pohyblivé viečko) len minimálne. To je fajn, ale suchšia konzistencia so sebou prináša aj nutnosť naniesť aspoň dve vrstv. Po jednej je efekt nevýrazný, slabý a o nejakom "ultra-volume" nemôže byť ani zmienka. V druhej vrstve (viď foto nizšie) je to o kúsok lepšie, z rias mi vyrobí výrazné vejáre, ale výrazné skôr, čo sa týka dĺžky; z hľadiska objemu výsledok nenaplnil moje očakávania.

 
Mascaru používam výhradne na natočené riasy, skúsila som to aj bez vytočenia, ale už som za tie roky zvyknutá, že s klieštikmi je to lepšie - vytočené riasy môžem totiž kefkou lepšie uchopiť. Sexy Pulp následne drží riasy v tomto stave po celý deň (myslím že dosť tam zohráva úlohu práve tá suchšia konzistencia, mokré mascary majú totiž tendenciu riasy zbytočne zaťažiť).

Počas dňa sa mascara nežmolí, nedrobí ani neopadáva, ako som ju skoro ráno naniesla, tak ju aj neskoro večer odličujem. Keďže používam dvojfázový odličovač, ide to veľmi ľahko, nezaznamenala som žiadne komplikácie.

Môj celkový dojem z tejto mascary je "fajn, ale". Pod "ale" sa skrýva to, že treba naniesť dve vrstvy (u niekoho možno štandard, ja som na to doteraz zvyknutá nebola a predstavuje to pre mňa ráno drobné zdržanie - u mňa je v rannom zhone každá sekunda drahá). A som skeptická k potenciálnej životnosti tejto mascary. Ak je už teraz taká suchá, neviem, či sa dožije pol roka od otvorenia. No a najviac mi samozrejme chýba ten deklarovaný objem. Pretože ak čítam v podtitule "ultra-volume mascara", tak aspoň nejaký objem (ak už nie priamo ultra) by som očakávala. Keďže ale ostatné parametre spĺňa k mojej spokojnosti, nemôžem ju ani úplne zatratiť. Odporúčala by som ju tým ženám, ktoré už objem a hustotu na riasach majú a potrebujú ich skôr oddeliť a vyčesať. Okrem čiernej existuje Sexy Pulp aj v hnedej alebo modrej verzii a jej základná cena je 14,50 (oplatí sa počkať si na nejakú akciu, ktorých majú v priebehu roka u Yves Rocher neúrekom).

4 komentáre:

  1. Ja si túto riasenku nanášam len v jednej vrstve a robí mi perfektný objem, klieštiky na riasy vôbec nepoužívam. Kupujem si ju dookola, zdá sa mi rovnako skvelá ako riasenky od Maybelline. Každá však máme iné riasy takže chápem, že nie každému táto riasenka vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som o nej čítala veľa pozitívneho, a strašne som chcela, aby tak fungovala aj na moje riasy... škoda, že to nevyšlo.

      Odstrániť
  2. Riasenky si bežne nanášam aj vo viacerých vrstvách, takže u mňa by to nebol problém. A páči sa mi, že neopadáva a nežmolí sa. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.