pondelok 2. januára 2017

PF 2017! (+ najčítanejšie články za rok 2016)

V úvode mi dovoľte zaželať vám nádherný a úspešný rok 2017 prežitý v dobrom zdraví, plný nových objavov, nezabudnuteľných stretnutí a obyčajného ľudského tepla. (A keďže sme na kozmetickom blogu, tak aj veľa kvalitnej kozmetiky, ktorá nás nezruinuje.)


Ja sa ale tento týždeň článkami vrátim ešte na skok (teda vlastne na dva skoky) do roku 2016, ktorý máme (zdarne) za sebou. Pozrela som sa do štatistík, aby som vyhodnotila najčítanejšie články v uplynulom roku. Sú to tieto - v obrátenom poradí, nech to graduje:










1. RECENZIA: Mozaikový púder Couvrance od Avene

Tento raz je to riadna všehochuť. Plnohodnotná recenzia iba jedna, zato rovno na prvom mieste; nákupné články sú dokonca dva a rovnakým počtom je zastúpená aj drogérková kozmetika. Úplne ma dostala prítomnosť spotrebovancov (a prečo práve marcoví tak zaujali, to sa asi nedozviem) a dokonca článku o vlasovej kozmetike, ktorej sa venujem naozaj iba okrajovo. Rúžov sa nejakým spôsobom týkali hneď tri články (štyri, ak rátame aj ten nákupný na šiestom mieste). A svoje čestné miesto našli aj mnou obľúbené typy článkov, čo je pleťová rutina a TOP produkty.

V roku 2017 nechystám na blogu nijaké zásadné zmeny, zameranie ostáva takmer výhradne kozmetické, s občasným presahom do "lajfstajlu" , najmä v podobe sezónnych nekozmetických obľúbencov. Takisto chcem zachovať frekvenciu dva články týždenne.

To by bolo na úvod roka všetko, ďakujem za vašu priazeň a dúfam, že sem budete chodiť aj naďalej.


6 komentárov:

  1. Držím palce aj v novom roku s blogom :). Ja osobne sem rada chodím čítať články, lebo mi sedí tvoj štýl písania a aj produktov o ktorých píšeš :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nech sa v novom roku dari. S najcitanejsimi clankami je to tazke, najma ked sa z casu na cas objavia "roboti" z Ruska, ktori umelo zvysuju pocet zobrazeni jednotlivych clankov. Ja na Tvojom blogu najradsej citam o spotrebovanych produktoch, pripadne o znackacch Biotherm, Nuxe, Clinique, Clarins.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ti botovia mi inak napadli :) NUXE som v poslednej dobe zanedbala, ale tie ostatne sa na blogu urcite coskoro objavia ;)

      Odstrániť
  3. Všetko dobré v Novom roku želám a teším sa na nové články.

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.