štvrtok 31. augusta 2017

Spotrebované produkty - august 2017

V auguste sa na blogu objavilo aj mimoriadne vydanie spotrebovancov z dovolenky, dnes sa ale pozrieme na tých, ktorí sa vyskytli doma.


Zo skupiny opakujúcich sa produktov ponúkam piatich zástupcov. Termálna voda v novom šate Vichy Eau Thermale Mineralisante (150 g), dvojfázový odličovač očí Yves Rocher Pur Bleuet (100 ml) a celulózová hubka od Marionnaud - tieto tri netreba ďalej predstavovať, určite si ich kúpim znova. 

Vyživujúci telový balzam Tradition de Hammam (150 ml) od Yves Rocher aj hydratačný krém Sephora Instant Moisture+ Cream (50 ml) som mala niekedy veľmi rada, preto som si ich aj kúpila opakovane, ale zmenila som názor. Ten prvý mi prestal voňať (a hydratačne to tiež nie je žiaden zázrak) a ten druhý prešiel nielen zmenou obalu, ale bohužiaľ aj zloženia, a už to skrátka nie je ono a moje pôvodné nadšenie sa postupne vytratilo. Stále je to fajn krém, ale v mojich očiach skĺzol do priemeru a ďalšie balenie už mať nemusím.

Odličovací olej Clinique Take the Day Off (200 ml) som si veľmi obľúbila pre jeho jemnosť, vďaka svojej konzistencii výborne priľne k pleti a dokonale ju odlíči. Viac o ňom nájdete v tomto článku. Keďže nie je jednoznačne uvedené, či sa ním môžu odličovať oči, na tento účel som ho používala iba zriedkavo. Mám na svojom zozname ešte zopár olejov, ktoré chcem otestovať, ale tento je rozhodne adeptom na opakovaný nákup.

O odličovacích vatových tyčinkách určených na korekciu očného make-upu Sephora Targeted eye make-up remover (20 ks) som písala tu. Veľmi praktická záležitosť, vzhľadom na cenu však dosť nákladná. Objavila som lacnejšiu a hlavne lokálnejšiu alternatívu, ale ak by som robila objednávku na e-shope Sephory, a tieto by akurát boli za nejakú super-truper cenu,  je teoreticky možné, že by som si ich kúpila znova.

Miniatúra toaletnej vody Biotherm L`Eau by Lait Corporel (15 ml) mi vo flakóniku voňala úplne úžasne, bohužiaľ na mojej pokožke zreagovala a výsledkom bol výrazný sladký podtón, ktorý ma až tak nebral. Ani s výdržou som nebola spokojná, do štyroch hodín mizne bez stopy. Veľké balenie si určite nekúpim.

S predchádzajúcou položkou súvisí aj tá posledná - plniteľný flakón od značky Marionnaud. Pôvodne som do neho totiž chcela spomenutú toaletnú vodu preliať, ale zistila som, že je cítiť po predchádzajúcej vôni, ktorú som v ňom nosila. Skúsila som to aspoň s malým množstvom, ale spolu vytvorili zvláštny mix. Flakón je teda ďalej nepoužiteľný a putuje do koša. Bohužiaľ tento typ už sa pod značkou Marionnaud nevyrába, ale náhradu som našla v ponuke privátnej značky parfumérie Douglas


2 komentáre:

  1. Telový balzám od YR zaujímavo vonia, minule som si k nemu v predajni privoňala a musím uznať, že vonia celkom pekne. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto bolo uz moje tretie balenie a nejako ma ta vona omrzela...

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.