pondelok 4. septembra 2017

RECENZIA: Radiance-Plus Golden Glow Booster od Clarins

Príchodom septembra sa veľa z nás nastaví na jesenný mód (a aktuálne počasie by tomu aj zodpovedalo), ale na mojom blogu leto ešte nekončí. Minimálne tento týždeň, kedy vám prinesiem články o produktoch, ktoré sa s letom rozhodne spájajú. Dnes to budú samoopaľovacie kvapky od Clarins s názvom Radiance-Plus Golden Glow Booster - Face.


Móda boosterov, teda koncentrovanných kvapiek s rôznymi vlastnosťami, ktoré sa pridávajú do krémov, aby ich obohatili, sa zjavila pomerne nedávno u značiek naprieč kozmetickým spektrom. Clarins sám ponúka niekoľko takýchto koncentrátov. Dva z nich sú zamerané priamo na samoopaľovanie - tento môj určený (pôvodne) na tvár a ďalší s podtitulom Body určený na telo.

Napriek tomu, že som mala od počiatku v úmysle booster používať na telo (špeciálne na nohy), vybrala som si verziu určenú primárne na tvár. Dôvody boli nasledovné - z logiky veci, ak je nejaký produkt vhodný na tvár, určite bude vhodný aj na telo (opačne to môže byť problém); ďalej na rôznych fórach som sa dozvedela, že tento na tvár je menej koncentrovaný ako ten na telo (takže pre mňa ako začiatočníka s týmto typom produktu ideál, plus treba brať do úvahy moju bledú pokožku) no a do tretice zavážil aj objem 15 ml (oproti 30 ml toho telového, ktorý sa mi zdal zbytočne veľký) - síce prepočítané na ml vyšiel trochu drahšie, ale nijako závratne. 


Používanie znie podľa návodu veľmi jednoducho - tri kvapky primiešať do svojho hydratačného krému (najlepšie rovnakej značky, že áno), naniesť na tvár a nezabudnúť si umyť ruky. Toto treba opakovať toľko dní, kým sa nedostaví želaný efekt a potom pokračovať s udržiavacou dávkou 2 kvapky. Ja som to samozrejme musela pre svoje potreby nanášania na telo upraviť a dávku som zvýšila na 4 kvapky na jednu "oblasť". V kombinácii s telovým krémom / mliekom to znamenalo, že som si odobrala množstvo na natretie napr. jednej ruky, do neho pridala 4 kvapky, zamiešala a aplikovala. A takto postupne, kým som natrela celé telo. Opálenie sa ukázalo po 3-4 dňoch, bol to skôr len taký nádych, ale na miestach, kde sa neopaľujem skoro vôbec (= nohy), to bola viditeľná zmena. Ako som už určite na blogu písala, mojim problémom na nohách sú drobné žilky, ktoré na bledom podklade svietia doďaleka. Pri jemnom natónovaní nôh už tento kontrast nie je taký viditeľný.

Na čo si treba určite dávať pozor, sú fľaky. Jeden sa mi pritrafil na vnútornej strane predlaktia, ale skôr vyzeral ako tieň, (fotka úplne vľavo), nebolo na ňom nič šokujúce. Oveľa väčším faux pas sa mi zdá oranžovohnedá škvrna na členku, ktorá sa "vyskytla" pred takmer dvoma týždňami (foto je za čerstva, aktuálne sa fľak zmenšil a dosť vybledol). To ukazuje, že hoci sa tento produkt pomerne jednoducho používa, stačí chvíľka nepozornosti či nesústredenia pri aplikácii a môžete skončiť s takýmito nežiadúcimi farebnými ozdobami.

Vo finále som s Radiance-Plus Golden Glow Booster-om spokojná (aj keď sa priznám bez mučenia, že napríklad tónovaný krém na telo Biotherm, ktorý som používala po minulé roky, je mi o niečo bližší). Booster nijako nezapácha, hoci obsahuje účinnú látku DHA ako ostatné samoopaľováky, ani pokožku tela nevysušuje. Dobre sa dávkuje vďaka pružnému dnu, ktoré stačí ľahko stlačiť, aby sa uvoľnil obsah. Nemám presne spočítané, koľko dní som ho používala (odhadom niečo medzi troma až štyrmi týždňami), ale ostali mi asi 3/4 obsahu, ktoré si odložím na budúci rok (produkt treba po otvorení spotrebovať do 18 mesiacov) a ktovie, možno sa odvážim a skúsim ho aj na tvár.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.