Možno viete, možno nie, ale pred niekoľkými mesiacmi otvoril svoje brány (presnejšie svoju roletu) prvý butik značky Kiehl`s na Slovensku. Nachádza sa v bratislavskom nákupnom centre Eurovea na prízemí oproti parfumérii Douglas. A aby mu nebolo samému smutno, otvorenie druhého butiku je naplánované na 1. december v bratislavskom Auparku (na prízemí naľavo od hlavného vchodu blízko predajne Clinique).
Keďže Kiehl`s bola pôvodne rodinná lekáreň, vizuál predajní sa nesie v tomto duchu a ešte to podčiarkuje aj obsluha oblečená do bielych plášťov. Ja mám s produktami tento značky iba okrajové skúsenosti, ale zato veľmi dobré - ich avokádový nočný krém som si veľmi obľúbila. Keď som chcela preskúmať podrobnejšie ich portfólio, akosi som nevedela, z ktorého konca začať, lebo ich sortiment je veľmi široký. Pozostáva z pleťovej, telovej aj vlasovej kozmetiky, produktov pre mužov aj pre deti. Celkom mi preto padlo vhod, že sa aj k nám dostal ich adventný kalendár. Nachádzajú sa v ňom vo veľkej väčšine miniatúry a aj zopár produktov v plnej veľkosti. Obsah som si samozrejme pozrela vopred, lebo pri cene kalendára sa mi nechcelo kupovať ho naslepo, takže nejaké poňatie o ňom mám, ale zase som sa ho snažila rýchlo zabudnúť, aby som v decembri mala predsalen nejaké prekvapenie.
Okrem nákupu som si v Kiehl`s zriadila vernostnú kartičku, na ktorú sa zbierajú body za nákup (1 euro = 1 bod), ktoré po dosiahnutí určitej hranice môžete vymeniť za miniatúry produktov (ak sa nemýlim, prvá výmena sa deje pri 200 bodoch). Druhá kartička, ktorú som dostala, je "recyklačná". Za každý prázdny obal od plného balenia dostanem pečiatku a pri určitom počte pečiatok sú odmenou opäť produkty Kiehl`s v cestovnom balení. Toto postupné zbieranie pečiatok má výhodu v tom, že môžem prázdny obal doniesť do predajne okamžite ako produkt spotrebujem a nemusím čakať, až zhromaždím ďalších x a odniesť ich všetky spolu (ako to má napríklad MAC). Ja som získala prvú pečiatku za prázdny obal od už spomínaného avokádového krému.
Čím je Kiehl`s pomerne známy a na čom si zakladá, je vzorkovanie. Tri vzorky by mali byť štandardom ku každému nákupu. Ja som si pri nákupe adventného kalendára vyžiadala vzorky pánskej kozmetiky pre môjho manžela (pretože mi dal titánsku úlohu nájsť pre neho na zimu krém, ktorý bude dostatočne výživný, ale pritom vôbec nie mastný...). Ale vo svojej rezerve som našla dve vzorky krémov, ktoré som dostala pred časom v berlínskom butiku. Obe som vyskúšala a moje poznatky a prvé dojmy sú nasledovné:
Ultra Facial Oil-Free Lotion napriek svojmu názvu sa podľa konzistencie správa skôr ako balzam. Je určená pre normálnu až mastnú pleť a už podľa tohto zaradenia som tipovala, že sa kamarátiť nebudeme. A mala som pravdu, hoci bezprostedne po nanesení som mala pleť hladkú a zamatovú, nemohla som si nevšimnúť alkoholovú arómu tohto produktu (čo som si potvrdila pohľadom na zloženie) a pleť sa mi postupne sťahovala a následne nanesený make-up šupinkoval. Raz určite stačilo a ani som vzorku nedopoužívala, tento typ produktu jednoducho nie je pre mňa.
Zato Ultra Facial Cream ma nadchol pomerne dosť. Konzistenčne je hutnejší, ale rozotiera a vsakuje sa bez problémov, pleť necháva hebkú a vyživenú, a to aj ráno aj večer. Skvelo na ňom drží make-up, napriek hutnejšej textúre podkladu neoxiduje ani inak nemení vlastnosti. Som vcelku nalomená, že by som si na zimu kúpila plné balenie. Tento krém bol totiž súčasťou expedície do Grónska v roku 2005, kde prešiel ozaj záťažovými testami. A keď vyhovoval polárnikom, bratislavské poveternostné podmienky by mohol zvládnuť tiež.
Čo si časom plánujem kúpiť, je odličovací olej s názvom Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil - ak sa nemýlim jeho miniatúra sa nachádza v adventnom kalendári a keď mi bude vyhovovať, pôjdem do plného balenia. Moje zhodnotenie adventného kalendára ako celku očakávajte v jednom z prvých článkov roka 2018. Jednotlivé produkty potom zrecenzujem postupne podľa toho, ako ich budem zaraďovať do svojej pleťovej rutiny.
Keďže Kiehl`s bola pôvodne rodinná lekáreň, vizuál predajní sa nesie v tomto duchu a ešte to podčiarkuje aj obsluha oblečená do bielych plášťov. Ja mám s produktami tento značky iba okrajové skúsenosti, ale zato veľmi dobré - ich avokádový nočný krém som si veľmi obľúbila. Keď som chcela preskúmať podrobnejšie ich portfólio, akosi som nevedela, z ktorého konca začať, lebo ich sortiment je veľmi široký. Pozostáva z pleťovej, telovej aj vlasovej kozmetiky, produktov pre mužov aj pre deti. Celkom mi preto padlo vhod, že sa aj k nám dostal ich adventný kalendár. Nachádzajú sa v ňom vo veľkej väčšine miniatúry a aj zopár produktov v plnej veľkosti. Obsah som si samozrejme pozrela vopred, lebo pri cene kalendára sa mi nechcelo kupovať ho naslepo, takže nejaké poňatie o ňom mám, ale zase som sa ho snažila rýchlo zabudnúť, aby som v decembri mala predsalen nejaké prekvapenie.
Okrem nákupu som si v Kiehl`s zriadila vernostnú kartičku, na ktorú sa zbierajú body za nákup (1 euro = 1 bod), ktoré po dosiahnutí určitej hranice môžete vymeniť za miniatúry produktov (ak sa nemýlim, prvá výmena sa deje pri 200 bodoch). Druhá kartička, ktorú som dostala, je "recyklačná". Za každý prázdny obal od plného balenia dostanem pečiatku a pri určitom počte pečiatok sú odmenou opäť produkty Kiehl`s v cestovnom balení. Toto postupné zbieranie pečiatok má výhodu v tom, že môžem prázdny obal doniesť do predajne okamžite ako produkt spotrebujem a nemusím čakať, až zhromaždím ďalších x a odniesť ich všetky spolu (ako to má napríklad MAC). Ja som získala prvú pečiatku za prázdny obal od už spomínaného avokádového krému.
Čím je Kiehl`s pomerne známy a na čom si zakladá, je vzorkovanie. Tri vzorky by mali byť štandardom ku každému nákupu. Ja som si pri nákupe adventného kalendára vyžiadala vzorky pánskej kozmetiky pre môjho manžela (pretože mi dal titánsku úlohu nájsť pre neho na zimu krém, ktorý bude dostatočne výživný, ale pritom vôbec nie mastný...). Ale vo svojej rezerve som našla dve vzorky krémov, ktoré som dostala pred časom v berlínskom butiku. Obe som vyskúšala a moje poznatky a prvé dojmy sú nasledovné:
Ultra Facial Oil-Free Lotion napriek svojmu názvu sa podľa konzistencie správa skôr ako balzam. Je určená pre normálnu až mastnú pleť a už podľa tohto zaradenia som tipovala, že sa kamarátiť nebudeme. A mala som pravdu, hoci bezprostedne po nanesení som mala pleť hladkú a zamatovú, nemohla som si nevšimnúť alkoholovú arómu tohto produktu (čo som si potvrdila pohľadom na zloženie) a pleť sa mi postupne sťahovala a následne nanesený make-up šupinkoval. Raz určite stačilo a ani som vzorku nedopoužívala, tento typ produktu jednoducho nie je pre mňa.
Zato Ultra Facial Cream ma nadchol pomerne dosť. Konzistenčne je hutnejší, ale rozotiera a vsakuje sa bez problémov, pleť necháva hebkú a vyživenú, a to aj ráno aj večer. Skvelo na ňom drží make-up, napriek hutnejšej textúre podkladu neoxiduje ani inak nemení vlastnosti. Som vcelku nalomená, že by som si na zimu kúpila plné balenie. Tento krém bol totiž súčasťou expedície do Grónska v roku 2005, kde prešiel ozaj záťažovými testami. A keď vyhovoval polárnikom, bratislavské poveternostné podmienky by mohol zvládnuť tiež.
Čo si časom plánujem kúpiť, je odličovací olej s názvom Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil - ak sa nemýlim jeho miniatúra sa nachádza v adventnom kalendári a keď mi bude vyhovovať, pôjdem do plného balenia. Moje zhodnotenie adventného kalendára ako celku očakávajte v jednom z prvých článkov roka 2018. Jednotlivé produkty potom zrecenzujem postupne podľa toho, ako ich budem zaraďovať do svojej pleťovej rutiny.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára
Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.