štvrtok 1. septembra 2016

RECENZIA: Hydration Booster Kit od Clarins

Tento rok mám viac ako inokedy šťastie na rôzne cestovné či testovacie sety. Či už kúpené alebo získané ako darčeky k nákupu, možnosť vyskúšať niekoľko produktov za zvýhodnenú cenu je pre mňa vždy lákavá. Tento s názvom Hydration Booster Kit od Clarins sa mi tiež vlastne len tak pritrafil. Ešte koncom mája mi prišiel domov kupón so zľavou 20% na sortiment Clarins v parfumérii Marionnaud. Mala som vtedy "na radare" krém na ruky v limitovanej edícii (písala som o ňom tu). No a tak sa stalo, že okrem krému som šla domov aj s týmto hydratačným setom.


Nachádzajú sa v ňom tri produkty s objemom po 30 ml, ktoré spolu môžu vytvoriť základ dennej starostlivosti o pleť. Gentle Foaming Cleanser je jemný penivý čistič určený na normálnu až zmiešanú pleť. Obsahuje výťažok zo semien bavlnníka a akosi som tým pádom očakávala hrejivú upokojujúcu vôňu. O to viac ma prekvapila tá skutočná, s náznakom cistrusu pripomínajúca prípravok na umývanie riadu, Našťasie nie je nijako zvlášť intenzívna. Používam ho v dni, keď nie som nalíčená (keďže sa nejedná o odličovač). Pri kontakte s vodou vytvorí na tvári jemnú, ale bohatú penu, ktorá sa nie úplne najľahšie zmýva a pleť zanechá až vŕzgavo čistú (dá sa to pripodobniť k zvuku, keď prejdete prstom po opláchnutom tanieri). Nepovedala by som priamo, že vysušuje, ale podobný produkt s maslom karité (spomenutý v tomto článku) mi na pleti zanechal príjemnejší pocit.

Hydratačný krém s názovm HydraQuench je určený pre normálnu až suchú pleť. To sa úplne nezhoduje s mojím typom, ale dala som mu šancu. A vôbec nie som sklamaná. Krém je stredne hustý, pritom ľahký, do pokožky sa vsiakne bez prieťahov. Podľa názvu by mal "uhasiť smäd" pleti a to sa aj deje, pokožka tváre je po použití (aspoň na pohľad) skvelo hydratovaná, nič ju nesťahuje. Vôňa krému mi nie úplne sadla, je síce z kategórie tých jemných a sviežich, ale obsahuje jeden "tón", ktorý mi nie úplne ide pod nos. Tento krém používam ráno aj večer.   


Beauty Flash Balm je podkladová báza, ktorá má za úlohu na tvári vyčarovať "bleskovú krásu" (tak je to napísané na obale). Obsahuje rozjasňujúce čiastočky, ktoré majú by mali dodať jas následnému líčeniu. Mne nie úplne vyhovuje sfarbenie tejto bázy. Marhuľová farba sa totiž naviaže na začervenania, ktoré mám hlavne na brade a potom vyzerám ako v ohni. Preto je následná aplikácia make-upu či BB krému nevyhnutnosťou. Pri dávkovaní sa mi osvedčilo menšie množstvo, ak mi ušla ruka a bola som štedrejšia, hlavne po následnom použití BB krému sa mi na pleti vytvorili žmolky. Celkovo nemám pocit, že by báza niečmu extra pomáhala - make-up mi na tvári vydrží rovnako dlho a ani T-zóna sa mi neleskne menej. Tento produkt sa dá použiť aj ako maska na potlačenei známok únavy a celkové upokojenie. Ja primárne u masiek vyhľadávam hydratáciu, takže tento sekundárny spôsob použitia ma až tak neberie. Skúsila som (2x) a nejako ma nepresvedčil, ostanem pri prvej "bázovej" alternatíve.

Hoci toto nie je úplne nadšená recenzia, tento nákup rozhodne neľutujem. Minimálne kvôli tomu krému, ktorý by som si vedela predstaviť kúpiť si aj v plnom balení. Čistič je na mňa až príliš silný a obávam sa, ako by sa na mojej pleti odrazilo dlhodobé používanie. Určite preferujem jeho verziu s maslom karité. Podkladová báza ma nijako nenadchla ani neurazila, konečný verdikt si nechám do spotrebovancov. Trochu som v rozpakoch zo zloženia tohto setu, keďže jeden z produktov je určený na normálnu až kombinovanú pleť a ďalší na normálnu až suchú. Určite by bolo stálo za úvahu vytvoriť dva sety podľa typu pleti. Na druhej strane veľmi sympatická bola jeho cena, ktorá sa po vyššie spomenutej zľave ocitla na úrovni 9 eur a nejaké centy. To je za trojicu produktov tejto značky bagateľ, hlavne ak si uvedomíme, koľko stoja plné balenia.

  

2 komentáre:

  1. Ja som si kupila rovno 2ks, kedze cena je vyhodnejsia ako plne balenie. Pena ma nenadchla, krem v pohode a Beauty Flash Balm je pre mna skvely. Kvoli nemu som si set vlastne aj kupovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Citala som tvoj clanok; je super, ze sme si v tom sete kazda nasli to svoje :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.