pondelok 5. septembra 2016

Zamerané na: Yves Rocher

Yves a ja máme celkom slušnú históriu. Keď som mala 20+, navštevovala som veľmi často ich obchodík v Polus City Center v Bratislave (pretože som neďaleko pracovala). Vtedy mi učarovali sprcháče z radu Jardins du Monde, mala som aj nejaký červený lak na nechty a spomínam si aj na skvelý krém do chladneho počasia, ktorý ale prestali vyrábať. Určite toho bolo viac, ale toto mi utkvelo v pamäti najintenzívnejšie. Postupom času, ako som spoznávala iné značky, som sa od tejto vzdialila, ale odkedy mám blog, nejako som si k nej zase našla cestu. Dokonca tak, že som si nedávno založila zákaznícku kartu. Dá sa povedať, že až na občasné výnimky mi ich produkty v globále vyhovujú. Nakoniec, môžete sa o tom presvedčiť v článkoch na blogu, ktoré sa skrývajú pod štítkom Yves Rocher. Dnes sa spolu pozrieme na ďalšie štyri produkty v plnej veľkosti a tri vzorky.


Hneď prvý v poradí - liečivé "nálepky" na nedokonalosti pleti z radu Pure System bohužiaľ na Slovensku nezoženiete. Mne ich doniesla pred pár mesiacmi sesternica z Francúzska (ďakujem). Moja pleť sa drží celkom dobre, takže mi trvalo nejaký čas, než nastal dôvod ich použiť. Ich princíp spočíva v tom, že takýto priehľadný krúžok sa nalepí na vyrážku v štádiu vzniku a aktívne látky by sa mali postarať o to, aby "nevykvitla".


Zatiaľ som použila tri kusy a výsledok hovorí 2:1 v ich prospech. S naozaj hlbokou podkožnou vyrážkou si neporadia, akurát mi to rozrušilo kožu v mieste nalepenia a vyrážka si žila ďalej svojim životom. Ale tie menšie, povrchové, zvládli bez problémov. Tieto nálepky používam na noc, na vyčistenú pleť, pretože hoci sú priesvitné, o úplnej neviditeľnosti sa nedá hovoriť a nosiť ich na tvári napríklad do práce, si neviem úplne predstaviť. Pre niekoho, kto trpí rozsiahlym akné, to asi nebude ono, lebo by sa musel polepiť celý, ale pre nás ostatné, na také tie periodické nedokonalosti, to môžem odporučiť ako alternatívu k rôznym ošetrujúcim gélom. Ak sa teda k týmto nálepkám dostanete. Pretože, ako som hovorila, v slovenských predajniach značky ich bohužiaľ nenájdeme.


Suchý olej Monoi de Tahiti som si kúpila pravdepodobne v tranze. Lebo inak neviem, ako si jeho nákup vysvetliť. Oleje neobľubujem, okrem toho od Caudalie a pár odličovacích. A označenie "suchý olej" stále považujem za oxymoron. Nech robím čokoľvek, po použití si pripadám ako Pita Nikolas Taufatofua. A ani tá vôňa nie je podľa môjho gusta - kvetinová, exotická a hlavne, veľmi intenzívna. Opak toho, čo zvyčajne vyhľadávam. Kvôli nej vlastne ani olej nepoužívam každý deň, príliš mi stúpa do hlavy. Ak by som si odmyslela tú mastnotu a parfumáciu (to ale ide ťažko), vlastne by tento olej nebol ani taký márny, lebo keď sa (do rána) vsiakne, mám jemnú a vyživenú pokožku tela bez suchých miest. A vyhovuje mi aj dávkovač, ktorý olej rozprašuje v podobe jemnej hmly (niečo ako keď máte termálnu vodu v spreji). Na stránkach Yves Rocher tento olej uvedený ako "olej na opaľovanie", ale keďže neobsahuje žiadne filtre, veľmi by som toto neodporúčala (vlastne by som to úplne zakázala, ale takú moc nemám). Našťastie je flakón pomerne malý, takže to nejako dobojujeme, ale viac-menej so zaťatými zubami z mojej strany.


Pestrofarebná ceruzka na oči Botanical Colour Pencil bola v čase svojho uvedenia na trh veľkým blogovým hitom a aj ja som podľahla tomuto vábeniu. Predáva sa v neuveriteľných 15 odtieňoch, vrátane pomerne nezvyčajných (aspoň pre veľkú distribúciu) ako je žltá, oranžová či ružová. Vo viacerých tónoch sú zastúpené zelená, modrá a fialová. Ja som si vybrala práve jednu z dvoch fialových s názvom 04 Prune Pivoine. Nie že by som doma nemala ďalšie tri fialové ceruzky (a nejaké tie očné tiene), jednoducho, nie je fialová ako fialová. S ceruzkou sa pracuje perfektne. Je sýto pigmentovaná, s intenzívnou až metalickou farbou s takmer skarabeovským efektom, mäkká, po viečku sa pohybuje bez drhnutia či škrabania, dokonca po nanesení ostáva aj nejaký čas na zapracovanie (tzv. playtime, ako som sa nedávno dozvedela), kým zaschne. Trošku problematicky sa strúha, ale to nie je jej najväčšie mínus. Ona mi totiž na tom viečku dlho nevydrží. Je to čiastočne aj moja chyba, mala som si pred nákupom preštudovať, že nie je vodeodolná a tým pádom by som vedela, že na moje mastné viečka to nebude ono. Jednoducho mi z viečka odchádza veľmi nerovnomerne a na konci dňa na ňom mám namiesto linky akýsi odkaz písaný morzeovkou. Mohla by som ju zafixovať púdrovým očným tieňom (verím, že by sa udržala dlhšie), ale to už by sa stratil ten metalický efekt. Neudrží sa ani na spodnej vnútornej linke. Nechcem ju úplne zatracovať, lebo pre niekoho s menej mastnými viečkami môže byť skvelá, ale u mňa až tak nezabodovala. Ak tento problém nemáte a hľadáte napríklad nejaký nevšedný odtieň, môže to byť dobrý tip.


To najlepšie som si nechala na záver. Ceruzku na obočie som hľadala už dlhšie, potrebovala som niečo na víkendy a cesty mimo domu, lebo krémový očný tieň od Maybelline, ktorým si dopĺňam obočie bežne, sa nedá používať bez štetca a ten si nechcem prenášaním ničiť. Takže som si dala za úlohu nájsť ceruzku a najlepšie so špirálou na konci, aby som to mala 2 v 1 a nemusela so sebou nosiť ešte extra špirálovitý štetec. Táto ceruzka od Yves Rocher mala veľmi dobré hodnotenia, spomenuté náležitosti a veľkú pravdepodobnosť, že by mi jeden zo štyroch odtieňov (blond, popolavý, gaštanový, hnedý) mohol sadnúť. Vybrala som si 02 Cendré, teda popolavý, váhala som medzi nám a hnedým (ktorý má v sebe minimum červenej). Stále neviem, či som si nevybrala príliš svetlý odtieň, ale inak mi ceruzka vyhovuje vo všetkých smeroch - dobre sa s ňou pracuje, má akoby púdrový efekt a obočie vydrží celý deň. Kefka je pevná a obočie super učeše a "nastajluje". Samozrejme, ja ho ešte musím zafixovať priesvitným gélom, aby držalo na mieste. Tento produkt rozhodne odporúčam, k všetkým spomenutým pozitívam treba ešte prirátať aj priateľskú cenu, doslova pár eur.

Pri príležitosti upísania sa do zákazníckeho klubu som dostala aj tri vzorky, takže veľmi stručne sa podelím o prvé dojmy.


Sérum Vegetal je rozjasňujúca denná starostlivosť proti vráskam. Z dvoch použití sa nedá vyhodnotiť ani protivrásková akcia ani rozjasnenie, ale hustotou a následným zapracovaním do pleti mi nevyhovovalo, takže o plnom balení ani nebudem uvažovať.

Make-up Zéro Default s podtitulom "pre bezchybnú pleť" by mal vydržať 14 hodín, ja som ho bohužiaľ nevyskúšala, lebo odtieň 200 Beige sa mohol rovno volať 200 Orange a nikto by nezistil rozdiel. Dala som si ho akurát na chrbát ruky a zhrozene ho vzápätí z neho zotrela. Existujú aj bledšie odtiene, napriek tomu o ich vyskúšanie či prípadný nákup nemám záujem.

Denná upokojujúca starostlivosť s názvom Sensitive Vegetale, ktorá hydratuje a chráni pleť, ma ako jediná ako-tak zaujala. Krém mal ľahkú konzistenciu a príjemnú vôňu. Viem si predstaviť kúpiť si niekedy plné balenie.

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.