pondelok 26. septembra 2016

Spotrebované produkty - september 2016

Netrpezlivo očakávam koniec septembra (v práci je to intenzívne a ešte minimálne do konca týždňa bude), preto aj dnešní mierne predčasní spotrebovanci. Ale taška bola plná a nič ďalšie za tých pár dní už nespotrebujem, tak nebol dôvod toto zhrnutie odkladať.


Najprv trojica, ktorá sa na blogu vyskytuje opakovane - krém na holenie Eos (207 ml) vo variante Vanilla Bliss som si zo všetkých troch existujúcich obľúbila najviac, hlavne kvôli jeho nevtieravej vôni. Viac o ňom som písala tu. Jediné, čo by som mu mohla vytknúť je, že nezosvetľuje a nezjednocuje tón pokožky, ako to uvádza na obale. Na druhej strane, keďže sa jedná o typ produktu, ktorý pôsobí na pokožke pár minút a potom sa opláchne, žiadne prevratné účinky som v tomto smere ani nečakala. Určite si ho kúpim aj nabudúce.

Tento verdikt sa vzťahuje aj na jemnú umývaciu emulziu na každodennú intímnu hygienu Lactacyd Femina (200 ml) - aj napriek vizuálnej obmene nestratila nič zo svojich vlastností, preto sa k nej určite vrátim.

Čo už mám doma znova, je ďalšia Bottom Lash Mascara (2 ml) od Clinique. Trochu som zaexperimentovala a tento exemplár, ktorý už je na konci svojho životného cyklu, som si nechala kúpiť v hnedočiernej verzii. Už to neurobím, na moje tmavé riasy bola príliš bledá a nebolo ju poriadne vidno (jedine, ak by som dala viac vrstiev, ale ja ráno nemám na takéto kravinky čas). Vrátila som sa preto k čiernej farbe a tú už neopustím.

Zo zvyšku, ktorý mal na blogu premiéru (v niektorých prípadoch aj derniéru...), začnem vyslovene letnou dvojicou. Telové mlieko Biotherm BB Milk (150 ml) som vychválila do nebies minulé leto a stále si myslím, že je to super produkt. Akurát je pre mňa zbytočne veľký, keďže ho používam iba na nohy. Vydržal mi dve letá a aj napriek tomu asi tretinu vyhadzujem - odporúčanú dobu spotreby má totiž 12 mesiacov po otvorení a ďalší rok už nechcem riskovať. Ak nenájdem do budúceho leta inú alternatívu, kúpim si ho znova, lebo okrem veľkosti na ňom inú (pre mňa) nevýhodu nenachádzam.

Obnovujúca starostlivosť po opaľovaní od Avene (200 ml) mi robila doprovod na dovolenke. Keďže má dátum spotreby 11/2016, dopoužívala som ju v domácich podmienkach ako klasické telové mlieko po sprche. Hotnotím ho ako ľahké, nelepiace a príjemne voňajúce (pripomínalo prázdniny). Pokiaľ viem, tento produkt prešiel reformuláciou a aktuálna vezia neobsahuje silikóny. V buducnosti po nej možno siahnem, ale cielene po nej nepôjdem - čo sa týka "poopaľovákov", nie je to pre mňa must-have (keďže sa zámerne neopaľujem) a väčšinou sa ku mne dostanú ako darček k nákupu krémov s UV faktorom.

Objemový sprej na vlasy od Frais Monde (125 ml) som recenzovala na tomto mieste a ani po vyše pol roku používania som si k nemu nenašla cestu. Veľa objemu nedodal a ak, bolo to na úkor zaťaženia a predčasného zamastenia vlasov. Tento sprej som dostala na recenziu a za vlastné by som si ho po týchto skúsenostiach nekúpila.

Balzam na pery s nechtíkom lekárskym od Alverde (4,8 g) bol darček k nákupu a celkom príjemne prekvapil. Síce jeho "vôňa" (= smrádek) ma nejako nenadcháňala, ale hydratoval veľmi dobre (viac o ňom tu). V tejto kategórii mám však iných favoritov a tak sa mi jeho nákup javí ako málo pravdepodobný.

Maybelline Color Tattoo (gramáž neuvedená) v odtieni 40 Permanent Taupe som na začiatku síce používala ako očný tieň, ale nepracovalo sa ním práve najjednoduchšie. O to radšej som ho potom uviedla do novej funkcie, a síce ako farbu na dovyplnenie obočia. So štetcom na obočie od Bobbi Brown to bola skvelá kombinácia, bohužiaľ tento produkt vyschol na prach a stal sa nepoužiteľným. Momentálne si obočie upravujem inak, ale časom sa asi k tejto metóde vrátim.

Clarins HydraQuench Cream (30 ml) je hydratačný krém, ktorý bol súčasťou setu, jeho recenziu nájdete tu. Používala som ho na deň aj na noc a bola som veľmi spokojná, na vôňu som si síce musela zvykať, ale inak na ňom nevidím žiadne negatívum, možno okrem ceny. Ale aj napriek tomu, že je vyššia, s nejakou tou zľavou si jeho kúpu predstaviť viem.

Caudalie Divine Scrub (150 g) - tento telový peeling bol vyrobený na báze cukru, ktorý sa trením rozpustil a tak čiastočky neostávali na dne vane. Pokožku zanechal hladkú a akoby potiahnutú jemnou olejovou vrstvou, nebolo treba sa po použití krémovať. Vôňa bola na mňa príliš sladká a ťažká, ale raz do týždňa sa dala prežiť. Neviem ale, či tento produkt nutne potrebujem druhý raz, vzhľadom na vyššiu cenu a obmedzenú dostupnosť ho asi oželiem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.