štvrtok 15. septembra 2016

Wishlist - jeseň 2016

Viete podľa čoho zistím, že mám doma (na svoje pomery) veľa kozmetiky? Tak, že mi prestane stačiť môj systém troch tašiek v poslednej zásuvke komody (viac o ňom staršom článku tu). Posledné mesiace som bola nákupne dosť aktívna, a aby sa mi to úplne nevymklo spod kontroly, je načase trochu pribrzdiť. Preto aj môj stručný jesenný wishlist.


Dve pleťové a dve dekoratívne záležitosti, to celkom ide, nie? Tekutú očnú linku vo forme pera Pretty Easy Liquid Eyeliner od Clinique si chcem kúpiť pre porovnanie s tou od Kat von D, s ktorou som sa rozlúčila minulý mesiac. Pleťové tonikum rovnakej značky z radu Turnaround sa vyznačuje hydratačnými a rozjasňujúcimi vlastnosťami a to je presne voda na môj mlyn. Denný krém Multi-Active Jour od Clarins som testovala v prvých dojmoch a nedávno sa ku mne opäť dostala vzorka, ktorá mi iba potvrdila, že tento krém je pre mňa. So zľavou 25% počas Dni Marianne (už od zajtra!) prehltnem aj tú jeho bombastickú základnú cenu. No a bodkou na záver bude mascara od Shiseido s názvom Full Lash Volume, po ktorej už pozerám nejaký čas a teraz mám doma kupón na zľavu 10 eur do Marionnaud, tak ho uplatním práve na toto. Mám v úmysle si počas jesene kúpiť aj nový make-up, ale tam som si svojho favorita ešte nevybrala, preto ani nefiguruje na wishliste.

Čo sa mi podarilo uskutočniť z letného wishlistu? Všetko. 



V recenzovaní som v miernom sklze, zatiaľ som písala len o mascare značky Helena Rubinstein a texturizačnom spreji Got2B Made4Mess od Schwarzkopf. Šampón na rýchlo sa mastiace vlasy Elvital (u nás Elseve) od L`Oreálu, dvojfázový odličovač Maybelline a texturizčný sprej Thickening Dry Spun Finish od Bumble and bumble sa svojich recenzií snáď dočkajú čoskoro.


6 komentárov:

  1. Ta maskara od Shiseido vraj nie je bohvieco.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt? Hodnotenie na Beaute test ma 3.9 / 5, tak to s nou skusim ;)

      Odstrániť
  2. Kuk na marionnaud eshop.clinique lotion je za 14€!!
    Mariana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, len ja mam vouchers, ktore beru iba vo FAnn a "potrebujem" ich minut :) ale snad bude tato info pre ostatnych uzitocna.

      Odstrániť
  3. Rozumiem, to poznam :-). Vo Fann skuste otestovat aj Aqua recharge essence od Juvena, pre mna je o maalinko lepsia ako lotion od Clinique. A na vynoveny multi active od Clarins sa chystam aj ja (pride mi este lepsi ako ten stary)...ked miniem zasobu toho stareho ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.